Van dit dossier zijn meer gegevens beschikbaar. Klik
hier om in te loggen of GRATIS te registreren.
Datum
Kenmerk
Omschrijving
08-10-2013
812147940
Uitspraak faillissement op 08/10/2013.
Rechtbank van koophandel te Brussel Opening van het faillissement op bekentenis van : AGEMA SERVICES HOEILAART BVBA, GEMEENTEPLEIN 24, 1560 HOEILAART. Faillissementsnummer : 20132344. Datum faillissement : 08/10/2013. Handelsactiviteit : dienstencheques. Ondernemingsnummer : 0812.147.940. Rechter-Commissaris : M. DE SMEDT. Curator : Mr. HEETHEM, WIM, NINOOFSESTEENWEG 643, 1070 BRUSSEL-7. Datum neerlegging van de schuldvorderingen : binnen de termijn van 30 dagen te rekenen vanaf de datum van uitspraak van het vonnis, ter griffie van de Rechtbank van Koophandel te Brussel, Waterloolaan 70, te 1000 Brussel. Stelt de datum voor de neerlegging van het eerste proces-verbaal van verificatie van schuldvorderingen vast op woensdag 13/11/2013. De personen die zich persoonlijk zeker hebben gesteld voor de gefailleerde (onder meer de borgen van de gefailleerde), kunnen hiervan ter griffie een verklaring neerleggen overeenkomstig artikel 72ter van de faillissementswet. Voor eensluidend uittreksel : de hoofdgriffier, Eylenbosch, J.-M.
16-01-2013
812147940
Opschorting toegekend.
Rechtbank van koophandel te Brussel Bij vonnis van de vijfde kamer van de rechtbank van koophandel te Brussel, d.d. 16/01/13, werd voor de BVBA AGEMA SERVICES HOEILAART, met vennootschapszetel te 1560 HOEILAART, Gemeenteplein 24, ingeschreven in de KBO onder het nummer 0812.147.940, hebbende als voornaamste handelsactiviteit : dienstencheques, de procedure van gerechtelijke reorganisatie door overdracht van een deel of het geheel van de activiteiten onder gerechtelijk gezag overeenkomstig de artikelen 59 ev. WCO geopend en werd de duur van de opschorting bepaald voor een termijn die eindigt op 16/05/13, om 24 uur. In deze werd als gerechtsmandataris aangesteld : Mr. Joris J. DE SMET, advocaat te 1180 BRUSSEL, Winston Churchill laan 118B. En als gedelegeerd rechter : de heer F. TAILDEMAN, plaatsvervangend rechter in handelszaken in deze rechtbank. De gerechtsmandataris, (get.) Mr. Joris J. De Smet.
05-10-2012
812147940
Opschorting toegekend tot 12 december 2012.
Rechtbank van koophandel te Brussel Bij vonnis van 05.10.2012 werd door de Rechtbank van Koophandel te Brussel de procedure van gerechtelijke reorganisatie door collectief akkoord geopend verklaard voor de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid AGEMA SERVICES HOEILAART, met zetel te 1560 Hoeilaart, Gemeenteplein 24. KBO : 0812.147.940. Volgnr. G.R. : 20120171. Activiteit : dienstencheques. De duur van de opschorting werd bepaald tot en met 12 december 2012. De datum van de stemming over het neer te leggen reorganisatieplan is vastgesteld op vrijdag 07 december 2012 De heer F. TAILDEMAN Waterloolaan 70, 1000 Brussel (dienst gerechtelijke reorganisatie) werd aangesteld als gedelegeerd rechter. Voor eensluidend uittreksel : de hoofdgriffier J. M. EYLENBOSCH.
Datum
Ondernemingsnummer
Handelsnaam
Er is historische data beschikbaar.
Log in om deze gegevens te kunnen raadplegen.
Er zijn (nog) geen rechtbank verslagen beschikbaar.
FaillissementsDossier.be spant er zich voor in de inhoud van deze webpagina, afkomstig van openbare bronnen, regelmatig te actualiseren en aan te vullen. Ondanks deze zorg en aandacht is het mogelijk dat de inhoud onvolledig en/of onjuist is. FaillissementsDossier.be verschaft de inhoud van de website in de staat zoals deze is ("As is"), zonder garantie of waarborg betreffende de deugdelijkheid, geschiktheid voor een bepaald doel of anderszins. FaillissementsDossier.be aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die is of dreigt te worden toegebracht en voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van FaillissementsDossier.be of met de onmogelijkheid de website te kunnen raadplegen. Behoudens deze disclaimer, is FaillissementsDossier.be niet verantwoordelijk voor kenbaar aan de webpagina gekoppelde bestanden van derden. Koppeling houdt geen bekrachtiging van die bestanden in.